Costa Luminosa - Istočni Mediteran

Polasci iz Dubrovnika svake subote od 06.juna do 26.septembra

Dubrovnik grad muzej, biser Jadrana, Mediterana ali mnogo, mnogo više od toga. Slobodno možemo da kažemo da je Dubrovnik svetski poznata destinacija a to i pokazuje i broj turista iz najrazličitijih delova sveta koji ga posećuju. Dubrovnik je naročito aktuelan za sve one koji vole krstarenje.Dubrovnik je pored svog kulturno istorijskog značaja i vrlo atraktivno letovalište. U blizini samog gradskog jezgra opasanog zidinama se  nalaze  atraktivne  veoma posećene  plaže kao  i  novi  moderni  hoteli  visoke  klase.Grad  je  i  jedna    od najatraktivnih destinacija i kada  je turizam  vezan  za  krstarenja u  pitanju.  Veliki  turistički  brodovi  koji krstare Sredozemljem imaju dubrovačku luku kao nezaobilaznu stanicu.U neposrednoj blizini Dubrovnika je medjunarodni aerodrom. 

Dan

Luka

Dolazak

Polazak

1

Dubrovnik, Hrvatska

-

13:00

2

Venecija, Italija

08:00

17:00

3

Bari, Italija

14:00

20:00

4

Krf, Grčka

09:00

15:00

5

Santorini, Grčka

12:30

20:30

6

Mikonos, Grčka

06:30

17:00

7

Dan na moru

-

-

8

Dubrovnik, Hrvatska

07:00

-

CENA PUTOVANJA PO OSOBI U EVRIMA (Plaćanje u dinarima po srednjem kursu NBS na dan uplate)

DAN
POLASKA

UNUTRAŠNJA KABINA

PROZORSKA   KABINA

BALKONSKA KABINA

06 JUN

499 €

699 €

789 €

13 JUN

529 €

709 €

799 €

20 JUN

549 €

749 €

799 €

27 JUN

589 €

759 €

829 €

04 JUL

599 €

779 €

849 €

11 JUL

629 €

799 €

899 €

18 JUL

659 €

849 €

929 €

25 JUL

729 €

899 €

989 €

01 AVG

819 €

999 €

1079 €

08 AVG

919 €

1099 €

1169 €

15 AVG

829 €

999 €

1069 €

22 AVG

739 €

939 €

999 €

29 AVG

649 €

839 €

899 €

05 SEP

619 €

819 €

879 €

12 SEP

589 €

769 €

819 €

19 SEP

539 €

709 €

799€ 

* Cene su po osobi u dvokrevetnoj kabini. Deca do 18 godina, u kabini sa dve odrasle osobe, plaćaju samo lučke takse - 150,00€ 

Jedinstvena cena putovanja obuhvata: krstarenje po programu, smeštaj u izabranoj kategoriji kabine, prošireni puni pansion (doručak, ručak, večera, užine), kapetanovu večeru, sve zabavne programe i animaciju, predstave u pozorištu, ulaz u kazino i diskoteku, sportske aktivnosti, upotrebu fitnes opreme, bazena i đakuzija, ležaljki.

U cenu nije uključeno: lučke takse (150€), fakultativne izlete, ličnu potrošnju (alkoholnih i svih drugih pića koje naručujete u baru/restoranu, usluge perionice rublja, zdravstvene tretmane i tretmane lepote, usluge frizerskog salona, telefonske pozive), putno zdravstveno osiguranje i napojnice, koje se plaćaju na brodu.

Brod Costa Luminosa je izgrađen 2009. godine, uz cenu izgradnje od 450 miliona eura. Brod je dugačak 294m, ima kapacitet od 2826 putnika o kojima se brine posada od 1050 članova. Gostima na brodu je dostupno 12 od ukupno 16 paluba, sa ukupno 1130 kabina za smeštanje putnika. Costa Luminosa nudi mnogo sadržaja koji su na raspolaganju putnicima: četiri restorana, tri bazena (jedan sa pokretnim krovom), četiri đakuzija, teretana, sportski tereni za košarku i odbojku... Za najmlađe, odvojen je poseban deo samo za njihovu igru i zabavu. Da u svakom trenutku krstarenja bude zanimljivo, pobrinuće se pozorište na tri nivoa, diskoteka, kazino, 11 barova i salona, cigar bar i piano bar. U samom srcu broda nalazi se rajska oaza mira, luksuzni Samsara Spa na dva nivoa. Ovaj raskošni wellness centar nudi mnoštvo mogućnosti za opuštanje: od sauna i turskih kupatila, sale za talasoterapiju, prostora za opuštanje, sobe za masažu i solarijum.

Korisni saveti pre krstarenja:

Check-in započinje u vreme označeno na karti i obavlja se u zgradama lučkih putničkih terminala. Ukrcajne operacije su razrađene do detalja kako bi se putnicima omogućio što jednostavniji i što brži ukrcaj na brod, uz istovremeno zadovoljenje visokih sigurnosnih zahteva. Ukrcajne operacije su sledeće:

  • od ovlašćenog osoblja preuzeti originalne putne karte i nalepnicama označiti prtljag
  • brodsko osoblje preuzima Vaš prtljag koji će Vam biti dostavljen ispred Vaše kabine
  • prijaviti se na check-in šalter u zgradi lučkog putničkog terminala radi provere putnih karata i putnih isprava
  • nakon provere karte i putne isprave biće Vam uručena brodska kartica (cruise card), magnetska kartica koju ćete na brodu koristiti pri kupovini robe i vanpansionskih usluga i koja ujedno služi kao ključ kabine. Biće potrebno registrovati Vašu kreditnu karticu (Visa, Mastercard, Amex) ili na brodu položiti EUR-e u iznosu za koji procenjujete da će Vam biti potreban (dodatni iznos novca možete uvek naknadno položiti u brodskom uredu);
  • na brodu će Vas brodsko osoblje uputiti do Vaše kabine i obavestiti o broju stola koji Vam je dodeljen za večeru.

Svaki putnik mora posedovati važeću putnu ispravu, u suprotnom ukrcaj na brod neće biti moguć, a ni povraćaj novca uplaćenog za krstarenje.Na našim prodajnim mestima je moguće izvršiti rezervaciju parking mesta u luci i za to su nam potrebni podaci o tipu automobile, boja i registracija.

NAČINI PLAĆANJA:

Avans od najmanje 40% od ukupne cene aranžmana prilikom prijave, a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska na put (u slučaju promene kursa dinara, nenaplaćeni deo podleže promeni- valutna klauzula):

  • gotovinski
  • platnim karticama (Master, Visa, American Express, Maestro i Dina).
  • preko računa.

Za uplate iz inostranstva dostavljamo instrukcije za plaćanje.

ODUSTAJANJE PUTNIKA OD PUTOVANJA: Putnik ima pravo da odustane od putovanja, o čemu je dužan pismeno izvestiti Organizatora. Datum pismenog otkaza Ugovora predstavlja osnov za obračun naknade koja pripada Organizatoru, izražene procentualno u odnosu na ukupnu cenu putovanja, ako Programom nije drugačije određeno i to:

  • ako se putovanje otkaže 91 dan pre početka putovanja ili ranije (blagovremeni otkaz) – iznos administrativnih troškova.
  • 25% ako se putovanje otkaže 90 do 61 dana pre početka putovanja,
    • 40% ako se otkaže 60 do 53 dana pre početka putovanja,
    • 60% ako se otkaže 52 do 36 dana pre početka putovanja,
    • 80% ako se otkaže 35 do 16 dana pre početka putovanja,
    • 100% ako se otkaže 15 do 0 dana pre početka putovanja ili u toku putovanja.

Za pojedine brodske i avio kompanije važe njihovi uslovi otkaza putovanja. U slučaju da u bilo kojem trenutku dođe do promene uslova od strane brodske ili avio kompanije, novi uslovi imaju prednost i uvažavaju se strožiji uslovi,o čemu će putnici biti obavešteni pre sklapanja ugovora. Odustajanjem nakon polaska smatraju se i sledeći slučajevi: ako putnik nije stigao na ukrcaj iz bilo kog razloga, ako je napustio otpočeto krstarenje bez obzira na razlog, ako nije u mogućnosti da nastavi putovanje jer je naknadno utvrđeno da nema važeću putnu ispravu i/ili ulazne i tranzitne vize država koje obuhvata putovanje. Svaka promena imena putnika se naplaćuje u iznosu od najmanje 50.00 EUR po osobi, ukoliko to brodska ili avio kompanija dozvoljava. Promena ugovorenog mesta i datuma putovanja, smeštajnog objekta, smeštajne jedinice, nedobijanje vize i slično, smatra se odustajanjem putnika od putovanja. Putnik je u obavezi Organizatoru nadoknadi samo stvarne, odnosno učinjene troškove, ukoliko je do otkaza došlo zbog: iznenadne bolesti putnika, bračnog druga, deteta, roditelja, brata ili sestre putnika,usvojenika i usvojioca, smrti putnika, bračnog druga, deteta, roditelja, brata ili sestre putnika, usvojenika i usvojioca, odnosno poziva za vojnu vežbu putnika ili zvanično proglašene elementarne nepogode ili vanrednog stanja od nadležnog organa zemlje putovanja. Za navedene slučajeve, Putnik je obavezan dostaviti organizatoru dokaz kojim se ostvaruju prava iz zdravstvenog osiguranja po osnovu privremene sprečenosti za rad (potvrdu izabranog lekara iz oblasti opšte medicine, odnosno otpusnu listu vežbu. Ne mogu se smatrati opravdanim  razlozima za otkaz ili prekid putovanja slučajevi lokalnih terorističkih napada, eksplozija, zaraze, epidemije i druge bolesti, elementarne nepogode, klimatski uslovi i slično, za koje nije proglašeno vanredno stanje od strane nadležnih državnih organa zemlje putovanja.

Iznenadna bolest podrazumeva od strane ovlašćenog lekara utvrđeno iznenadno i neočekivano oboljenje, odnosno infektivnu bolest ili organski poremećaj, koji nastane posle zaključenja ugovora o putovanju i nije u vezi sa, niti je posledica nekog prethodnog zdravstvenog stanja, a takve je prirode da zahteva lečenje, boravak u bolnici (hospitalizaciju) i onemogućava početak ugovorenog putovanja. Organizator, u slučaju da Putnik koji je odustao, obezbedi odgovarajuću zamenu ili pak zamenu izvrši sam Organizator, dužan je Putniku izvršiti povraćaj uplaćenih sredstava u ukupnom iznosu, po odbitku samo stvarnih i učinjenih troškova.

U slučaju da je Putnik sa osiguravanjem zaključio Ugovor o osiguranju od otkaza putovanja, svoje pravo ostvaruje direktno od strane osiguravača, pri čemu će se primeniti odredbe Opštih uslova osiguranja osiguravača. Kod odustanka od ugovora, putniku se ne vraća iznos plaćen Organizatoru za posredovanje u dobijanju viza i iznos uplaćen na ime osiguranja.

Dubrovnik grad muzej, biser Jadrana, Mediterana ali mnogo, mnogo više od toga. Slobodno možemo da kažemo da je Dubrovnik svetski poznata destinacija a to i pokazuje i broj turista iz najrazličitijih delova sveta koji ga posećuju. Dubrovnik je naročito aktuelan za sve one koji vole krstarenje.Dubrovnik je pored svog kulturno istorijskog značaja i vrlo atraktivno letovalište. U blizini samog gradskog jezgra opasanog zidinama se  nalaze  atraktivne  veoma posećene  plaže kao  i  novi  moderni  hoteli  visoke  klase.Grad  je  i  jedna    od najatraktivnih destinacija i kada  je turizam  vezan  za  krstarenja u  pitanju.  Veliki  turistički  brodovi  kojkrstare Sredozemljem imaju dubrovačku luku kao nezaobilaznu stanicu.U neposrednoj blizini Dubrovnika je medjunarodni aerodrom. 

* Cene su po osobi u dvokrevetnoj kabini. Deca do 18 godina, u kabini sa dve odrasle osobe, plaćaju samo lučke takse - 150,00€ 

Jedinstvena cena putovanja obuhvata: krstarenje po programu, smeštaj u izabranoj kategoriji kabine, prošireni puni pansion (doručak, ručak, večera, užine), kapetanovu večeru, sve zabavne programe i animaciju, predstave u pozorištu, ulaz u kazino i diskoteku, sportske aktivnosti, upotrebu fitnes opreme, bazena i đakuzija, ležaljki.

U cenu nije uključeno: lučke takse (150€), fakultativne izlete, ličnu potrošnju (alkoholnih i svih drugih pića koje naručujete u baru/restoranu, usluge perionice rublja, zdravstvene tretmane i tretmane lepote, usluge frizerskog salona, telefonske pozive), putno zdravstveno osiguranje i napojnice, koje se plaćaju na brodu.

Brod Costa Luminosa je izgrađen 2009. godine, uz cenu izgradnje od 450 miliona eura. Brod je dugačak 294m, ima kapacitet od 2826 putnika o kojima se brine posada od 1050 članova. Gostima na brodu je dostupno 12 od ukupno 16 paluba, sa ukupno 1130 kabina za smeštanje putnika. Costa Luminosa nudi mnogo sadržaja koji su na raspolaganju putnicima: četiri restorana, tri bazena (jedan sa pokretnim krovom), četiri đakuzija, teretana, sportski tereni za košarku i odbojku... Za najmlađe, odvojen je poseban deo samo za njihovu igru i zabavu. Da u svakom trenutku krstarenja bude zanimljivo, pobrinuće se pozorište na tri nivoa, diskoteka, kazino, 11 barova i salona, cigar bar i piano bar. U samom srcu broda nalazi se rajska oaza mira, luksuzni Samsara Spa na dva nivoa. Ovaj raskošni wellness centar nudi mnoštvo mogućnosti za opuštanje: od sauna i turskih kupatila, sale za talasoterapiju, prostora za opuštanje, sobe za masažu i solarijum.

Korisni saveti pre krstarenja:

Check-in započinje u vreme označeno na karti i obavlja se u zgradama lučkih putničkih terminala. Ukrcajne operacije su razrađene do detalja kako bi se putnicima omogućio što jednostavniji i što brži ukrcaj na brod, uz istovremeno zadovoljenje visokih sigurnosnih zahteva. Ukrcajne operacije su sledeće:

  • od ovlašćenog osoblja preuzeti originalne putne karte i nalepnicama označiti prtljag
  • brodsko osoblje preuzima Vaš prtljag koji će Vam biti dostavljen ispred Vaše kabine
  • prijaviti se na check-in šalter u zgradi lučkog putničkog terminala radi provere putnih karata i putnih isprava
  • nakon provere karte i putne isprave biće Vam uručena brodska kartica (cruise card), magnetska kartica koju ćete na brodu koristiti pri kupovini robe i vanpansionskih usluga i koja ujedno služi kao ključ kabine. Biće potrebno registrovati Vašu kreditnu karticu (Visa, Mastercard, Amex) ili na brodu položiti EUR-e u iznosu za koji procenjujete da će Vam biti potreban (dodatni iznos novca možete uvek naknadno položiti u brodskom uredu);
  • na brodu će Vas brodsko osoblje uputiti do Vaše kabine i obavestiti o broju stola koji Vam je dodeljen za večeru.

Svaki putnik mora posedovati važeću putnu ispravu, u suprotnom ukrcaj na brod neće biti moguć, a ni povraćaj novca uplaćenog za krstarenje.Na našim prodajnim mestima je moguće izvršiti rezervaciju parking mesta u luci i za to su nam potrebni podaci o tipu automobile, boja i registracija.

NAČINI PLAĆANJA:

Avans od najmanje 40% od ukupne cene aranžmana prilikom prijave, a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska na put (u slučaju promene kursa dinara, nenaplaćeni deo podleže promeni- valutna klauzula):

  • gotovinski
  • platnim karticama (Master, Visa, American Express, Maestro i Dina).
  • preko računa.

Za uplate iz inostranstva dostavljamo instrukcije za plaćanje.

ODUSTAJANJE PUTNIKA OD PUTOVANJA: Putnik ima pravo da odustane od putovanja, o čemu je dužan pismeno izvestiti Organizatora. Datum pismenog otkaza Ugovora predstavlja osnov za obračun naknade koja pripada Organizatoru, izražene procentualno u odnosu na ukupnu cenu putovanja, ako Programom nije drugačije određeno i to:

  • ako se putovanje otkaže 91 dan pre početka putovanja ili ranije (blagovremeni otkaz) – iznos administrativnih troškova.
  • 25% ako se putovanje otkaže 90 do 61 dana pre početka putovanja,
    • 40% ako se otkaže 60 do 53 dana pre početka putovanja,
    • 60% ako se otkaže 52 do 36 dana pre početka putovanja,
    • 80% ako se otkaže 35 do 16 dana pre početka putovanja,
    • 100% ako se otkaže 15 do 0 dana pre početka putovanja ili u toku putovanja.

Za pojedine brodske i avio kompanije važe njihovi uslovi otkaza putovanja. U slučaju da u bilo kojem trenutku dođe do promene uslova od strane brodske ili avio kompanije, novi uslovi imaju prednost i uvažavaju se strožiji uslovi,o čemu će putnici biti obavešteni pre sklapanja ugovora. Odustajanjem nakon polaska smatraju se i sledeći slučajevi: ako putnik nije stigao na ukrcaj iz bilo kog razloga, ako je napustio otpočeto krstarenje bez obzira na razlog, ako nije u mogućnosti da nastavi putovanje jer je naknadno utvrđeno da nema važeću putnu ispravu i/ili ulazne i tranzitne vize država koje obuhvata putovanje. Svaka promena imena putnika se naplaćuje u iznosu od najmanje 50.00 EUR po osobi, ukoliko to brodska ili avio kompanija dozvoljava. Promena ugovorenog mesta i datuma putovanja, smeštajnog objekta, smeštajne jedinice, nedobijanje vize i slično, smatra se odustajanjem putnika od putovanja. Putnik je u obavezi Organizatoru nadoknadi samo stvarne, odnosno učinjene troškove, ukoliko je do otkaza došlo zbog: iznenadne bolesti putnika, bračnog druga, deteta, roditelja, brata ili sestre putnika,usvojenika i usvojioca, smrti putnika, bračnog druga, deteta, roditelja, brata ili sestre putnika, usvojenika i usvojioca, odnosno poziva za vojnu vežbu putnika ili zvanično proglašene elementarne nepogode ili vanrednog stanja od nadležnog organa zemlje putovanja. Za navedene slučajeve, Putnik je obavezan dostaviti organizatoru dokaz kojim se ostvaruju prava iz zdravstvenog osiguranja po osnovu privremene sprečenosti za rad (potvrdu izabranog lekara iz oblasti opšte medicine, odnosno otpusnu listu vežbu. Ne mogu se smatrati opravdanim  razlozima za otkaz ili prekid putovanja slučajevi lokalnih terorističkih napada, eksplozija, zaraze, epidemije i druge bolesti, elementarne nepogode, klimatski uslovi i slično, za koje nije proglašeno vanredno stanje od strane nadležnih državnih organa zemlje putovanja.

Iznenadna bolest podrazumeva od strane ovlašćenog lekara utvrđeno iznenadno i neočekivano oboljenje, odnosno infektivnu bolest ili organski poremećaj, koji nastane posle zaključenja ugovora o putovanju i nije u vezi sa, niti je posledica nekog prethodnog zdravstvenog stanja, a takve je prirode da zahteva lečenje, boravak u bolnici (hospitalizaciju) i onemogućava početak ugovorenog putovanja. Organizator, u slučaju da Putnik koji je odustao, obezbedi odgovarajuću zamenu ili pak zamenu izvrši sam Organizator, dužan je Putniku izvršiti povraćaj uplaćenih sredstava u ukupnom iznosu, po odbitku samo stvarnih i učinjenih troškova.

U slučaju da je Putnik sa osiguravanjem zaključio Ugovor o osiguranju od otkaza putovanja, svoje pravo ostvaruje direktno od strane osiguravača, pri čemu će se primeniti odredbe Opštih uslova osiguranja osiguravača. Kod odustanka od ugovora, putniku se ne vraća iznos plaćen Organizatoru za posredovanje u dobijanju viza i iznos uplaćen na ime osiguranja.

Detaljnije o ponudi Detaljnije o ponudi
Detaljnije o ponudi Detaljnije o ponudi

 

Top Travel Centar je turistička agencija koja se bavi prodajom avio karata za ceo svet, organizacijom grupnih i individualnih turističkih putovanja, zimovanja i letovanja, krstarenja, smeštaja u hotelima u zemlji i inostranstvu. Top Travel Centar realizuje putovanja po meri i želji klijenta!

 

U domenu poslovnih putovanja, Top Travel Centar se bavi organizacijom seminara, konferencija i tim bilding putovanja. Cilj je da svojim klijentima pruže najviši nivo usluga uz najpovoljnije cene, da kroz realizovane poslove grade poverenje i budu agencija kojoj se veruje i kojoj se uvek vra?ate. Moderna poslovnica u centru grada, ljubazno i profesionalno osoblje, kvalitetna usluga, briga o klijentima... su samo neki od razloga zbog kojih se Top Travel Centar svrstava u vode?e agencije u zemlji.

Sva prava zadržana. | 2014 - 2020 Copyright TTC. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group

X